Bliv prøvemedlem

Du melder dig til ved at sende dit navn og telefonnummer til [email protected]

Vælger du et begynderforløb hos Tullamore Golf Club, vil du få den helt rette introduktion til golfspillet og etikette.

Vi tilstræber kvalitet i alt hvad vi laver - kvalitet tager tid og kræver en indsats.

Begynderforløbet er gratis og du får ret til at spille banen med et medlem, undervisning i golfsvinget og golfregler og lån af udstyr. Derudover får du en pakke med regelbøger til brug i regelundervisningen.

Når du efter begynderforløbet ønsker at få golfkørekortet koster det 500 kr. - dog er det gratis, hvis du efterfølgende melder dig ind i Tullamore Golf Club.

Du vil gå på et hold, hvor du opnår færdigheder i golfens univers ved et 5 ugers forløb i en blanding af teoretiske og praktiske lektioner samt begynderturneringer.

Der er tilknyttet en træner og flere klubmedlemmer til dit hold, og du vil opleve, at du hurtigt bliver en del af vores hyggelige klub.

Har du prøvet at slå til en golfbold før eller øver du dig meget, så kan du opnå banetilladelse i løbet af kort tid og spille frit på vores dejlige 9-hulsbane.

Begynderudervisningen foregår hver tirsdag kl. 18.30-20.00. Derudover kan du hver torsdag i lige uger fra 18.30 til 20.00 i hele sæsonen uden beregning deltage i trænerens fællestræning. Hver onsdag er der kaninmatch, hvor du sammen med erfarne golfspillere kommer ud på banen. Matchen afsluttes med præmieoverrækkelse i klubhuset.

Efter endt forløb har du et fællesskab med andre nybegyndere og golfspillere på samme niveau.

Du vil opleve, at der åbner sig en hel ny og spændende verden, og du er godt på vej til at stifte bekendtskab med en mageløs sport.

Det næste begynderhold i 2016 starter den 10. maj kl. 18.30

Indhold af forløb
Prøvemedlemskab II - 2016

Infomøde & regelaften
Tirsdag 10. maj kl. 20.00-21.30

Begyndertræning
Tirsdag 10. maj kl. 18.30-20.00
Tirsdag 17. maj kl. 18.30-20.00
Tirsdag 24. maj kl. 18.30-20.00
Tirsdag 31. maj kl. 18.30-20.00

Teori- og regelundervisning
Tirsdag 24. maj kl. 20.00-21.30

Begynderturneringer
Onsdage kl. 18.00. Tilmelding via golfbox.

Baneprøve
Tirsdag den 7. juni kl. 18.30-21.00

Teoriprøve
Tages individuelt via dette link: REGELPRØVE

Der startes løbende nye hold op - ligesom du kan sluses ind på et igangværende forløb, hvis du ikke når at komme med fra begyndelsen.

Golfkørekort på en weekend

Har du familie, venner eller kolleger, som allerede kan lidt golf, så er der nu alle tiders mulighed for en intensiv træningsweekend, som gerne skulle afsluttes med en godkendelse til at erhverve DGU kortet.
I løbet af de to dage, kurset varer, bliver du undervist i alle golfspillets facetter, herunder langt og kort spil, regler og etikette og spil over 9 huller på banen. Undervisningen varetages af vores dygtige golftræner.

Prisen for golfkørekortet er kr. 1000,00 og inkluderer følgende:
Morgenkaffe/the samt frokost med 1 øl/vand begge dage
Frie træningsbolde og frit lån af udstyr under hele weekenden
Pakke med regelbøger (regelprøven tages af den enkelte kursist online hjemme)

Næste weekendkursus afvikles den 11.-12. juni  2016.
Datoer for kommende golfkørekortweekender meddeles på denne side.

Tilmelding:
Min. 8 deltagere – max. 12 deltager
Tilmeld dig til [email protected] eller tlf. 97250755

Forløb for weekend-kørekort

LØRDAG
Kl. 8.30 Møde i klubhuset.
Briefing og morgenkaffe.
Kl. 9.00 Teori
Kl. 10.00 Driving range
Kl. 11.30 Frokost
Kl. 12.00 Teori
Kl. 13.00 Driving range
Kl. 14.30 Match
Kl. 17.00 Afslutning

Inden vi mødes søndag skal regelprøven være bestået. Du kan tage regelprøven her: REGELPRØVE

SØNDAG
kl. 8.30 møde i klubhuset.
Briefing og morgenkaffe.
Kl. 9.00 Driving range