Velkommen i Tullamore Golf Club

Den oprindelige bane blev etableret som en 6 hullers golfbane i 1988. I de først mange år fungerede banen som en privat bane for baneejere Karin og Eskild Thygesen. I 1991 blev der yderligere tilføjet 3 huller samtidig med at det oprindelige baneforløb og layout blev ændret. I gennem de sidste 15 år er banen blev yderligere opgraderet, således at banen i dag er en spændende, udfordrende og smuk parkbane.

Banen er anlagt i det frodige og naturskønne område langs Storåen nord for Ikast. Banen er en anderledes golfbane, som skal opleves. Længden er fra gul tee 4.836 meter og fra rød tee 4.242 meter. Banen er forholdsvis flad og derfor let og hurtig at gå. Banens par er på 70 slag og består af tre par-3-huller, fire par-4 huller og to par-5 huller.

En unik golfperle i Danmark
Tullamore Golf Club tilbyder en helt unik atmosfære i Danmarks hyggeligste klubhus, der naturligvis er indrettet i skotsk stil. I Tullamore Golf Club kan vi desuden tilbyde dig en udfordrende practice ground med adskillige approachgreens, lækker chip- og indspilsgreen, øvebunker samt puttinggreen med 9 huller og en oplyst driving range.

Dress Code

Som udgangspunkt skal påklædningen, når man spiller golf, være pæn og anstændig.
Det er en del af golfspillets ånd, historie og kultur. Det vil vi i Tullamore Golf Club gerne værne om og holde i hævd. Det er nemlig en værdi, der er med til at give golfspillet dets særkende og tildele golfen den nødvendige respekt.