Company Day

Prøv noget helt særligt og eksklusivt

- Hold en Company Day her i Tullamore Golf Club

Vi tilbyder dig og din virksomhed den perfekte ramme for en company day for dine kunder, dine forretningsforbindelser eller dit personale.

Tullamore Golf Club ligger i i hjertet af Midtjylland - lidt uden for Ikast. Det er en lille intim perle af en golfbane og nogle fantastisk smukke og hyggelige lokaler, der kan benyttes til både konferencer og større selskaber. I tilknytning til golfbanen er der indrettet et klubhus i skotsk/irsk stil med en indbygget “english bar”, som også kan benyttes. Derudover har vi en fantastisk overdækket udendørs terrasse med udsigt over golfbanens afslutningshul og puttinggren.

Vores golfbane er ganske enkelt perfekt til afvikling af din Company Day. Golfbanens hulforløb giver nemlig optimale muligheder for at dine gæster kan mødes på tværs af holdene under deres golfrunde. Golfbanen er altid yderst velplejet, grøn og frodig.

Vi mener selv, at vi har Danmarks hyggeligste golfklub og golfbanenanlæg - intimt, hyggelig og smukt.

Vi planlægger dagen, så den lever op til dine forventninger og kan stille både golfbiler, golfudstyr og instruktører til rådighed.

Vi har plads til 60 spillere på golfbanen.

Ønske du at vide mere, så kontakt os venligst på mail eller telefon.